dimarts, 22 d’octubre del 2013

Aquesta és la Irene!

Avui a COED, hem simulat que la classe era una exposició d'un museu. Hem lliurat la descripció de la persona que cadascú havia escollit i hem penjat una fotografia d'aquesta.

Jo vaig escollir a la Irene Gorgojo i de totes les fotos que li vaig fer, vaig escollir una feta des de dalt i en blanc i negre. Vaig fer la següent descripció:

Mesura un metre seixanta nou, té el cabell castany i els ulls del color del cafè. Adora dormir, les lleganyes no marxen fins les 11 del matí.

És Lleó i com el seu horòscop indica és organitzada i necessita als seus amics. Aquest també esmenta la importància que es dóna als diners i la necessitat de gastar-lo, serà veritat?
És molt ordenada, té casi tot l'armari ordenat per colors. I és generosa com ningú. Li agrada passar el temps amb la seva família, fan moltes coses junts i els hi pot explicar qualsevol cosa.
 Els seus companys de pis li tenen respecte perquè de tant en quant els hi parla en somnis, diuen que els hi fa por trobar-la un dia a la porta de la seva habitació.
Té molts amics i li agrada passar el temps amb ells. Entre d'altres coses és una amant del cine i de la lectura. I el millor de tot és que sap cuinar!!
El seu futur? Mestre d'infantil, és clar! I home perfecte? Ben segur que és un home sobretot molt "sexy", romàntic, sincer i que l'ha faci riure.
Adora prendre el sol, però a la platja, mai es posaria unes xiruques per anar a caminar per la muntanya! I si estant a la platja es pot menjar un bon bistec, ja té el dia complet.
Puc verificar que ella és una noia molt alegre i que li agrada gaudir de totes les coses que li passen i viure els bons moments amb tots aquells que l'estimen, ella és la Irene.




Aquest exercici ha estat molt enriquidor, ja que ens ha fet apropar-nos a la gent nova que ens envoltarà durant molts anys. També m'ha ajudat a fixr-me més en el meu voltant i a profunditzar una mica en la descripció de la persona. 


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada