dijous, 21 de novembre del 2013

Viquipèdia

Per tal d'aprofundir en el treball de la Viquipèdia, vam respondre una sèrie de preguntes per saber més sobre el tema i aclarir aspectes importants. Aquí us deixo les respostes que vaig fer juntament amb la meva companya Irene Gorgojo.




Finalment, amb la companya he realitzat un treball col·laboratiu amb la Viquipèdia. La Irene i jo hem observat el que hi ha escrit a la Viquipèdia sobre Claude Monet. 
(Hem triat aquest tema ja que la Irene ha fet la carrera d'història de l'art i jo des de Batxillerat, m'interesso pel tema). 
Hem vist que no hi havia certes coses que considerem importants i que a més en Català, la informació encara és més reduïda. Per tant, hem decidit aportar una mica del que sabem a Viquipèdia; concretament dins l'apartat d'Obra, del segon a l'últim paràgraf i l'imatge (Seerosen, 1906 (Nenúfars)).

Aquí us ho deixo per si voleu fer-hi un cop d'ull: Cliqueu aquí per obrir


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada